Kun on aika päivittää Oma tilisi (potilaana) diasend®-sovelluksesta Glooko®-sovellukseen, saat ilmoituksen kun kirjaudut tilillesi.
Kun olet valmis päivittämään, napsauta kohtaa ”Päivitä Glooko®on”. Sen jälkeen sinua pyydetään syöttämään postinumerosi, matkapuhelinnumerosi (valinnainen) ja muokkaamaan tai vahvistamaan sähköpostiosoitteesi. Huomaa, että tästä sähköpostiosoitteesta tulee Glooko-käyttäjätunnuksesi ja sinun on kyettävä käyttämään tuota sähköpostitiliä aktivoidaksesi uuden Glooko-tilisi.
Tässä vaiheessa olet saanut sähköpostin, jolla voit aktivoida uuden Glooko-tilisi. Muista tarkastaa roskapostikansiosi, jos et näe sitä saapuneet-kansiossasi. Sähköposti näyttää tältä (katso alla oleva kuvakaappaus).
Kun olet napsauttanut ”Aktivoi”, näet uuden ikkunan, jossa sinua pyydetään luomaan salasana ja syöttämään syntymäaikasi. Huomaa, että aktivoidaksesi tilin hyväksyt myös käyttöehdot.
Seuraavaksi valitset käyttämäsi laitteet ja näet ovatko ne yhteensopivia Glookon kanssa (esimerkiksi jos tiedot laitteestasi on mahdollista synkronoida sekä Glooko®-mobiilisovellusta että Glooko® Uploader -sovellusta käyttämällä).
Kun tili on aktivoitu, näet Glooko®-tilille kirjautuessasi ponnahdusikkunoita, jotka ohjaavat sinua asentamaan Glooko® Uploader -sovelluksen sekä yhdistämään sovelluksesi uudestaan (jos niitä on käytössä).